czwartek, 18 kwietnia 2013

Plener w Weroniką


Zima zażegnana już na dobre. Za oknami piękna i słoneczna wiosna... Od razu człowiek nabiera chęci do życia i działania. Aura sprzyja nie tylko sesjom plenerowym ale także spacerom z dzieckiem ;-)
stąd tak niewiele zostaje czasu na bloga.
Cały czas mam nadzieję, że to się zmieni ;-)

Dzisiaj przychodzę z nowościami.
Kilka dni temu miałam okazję krótko uczestniczyć w plenerowej sesji zdjęciowej, gdzie pozowała Weronika Majcherek oraz fotografował Piotr Kogut
 
Warunki do malowania ekstremalne ale warto było!
Tym razem w makijażu postawiłam na wyraźną czarną kreskę wykonaną żelowym eyelinerem MAP






































a tak od kuchni wyglądało to tak ;-)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło przeczytać od Ciebie komentarz.
Nie wahaj się go zostawić ;-)
Na Twoje pytanie odpowiadam tutaj; a na moje odpowiadaj u siebie.