sobota, 12 stycznia 2013

Aquacolor MAP


Witajcie Dziewczyny!

Dziś przygotowałam post poświęcony farbkom wodnym do ciała Make Up Atelier Paris.
Już raz o nich wspominałam TUTAJ
ale wtedy miałam tylko 2 kolory...
teraz przybyły mi 3 kolejne o bardziej intensywnych barwach...



Jak już wcześniej wspominałam farbki są o wiele lepsze niż te z Kryolanu, są przede wszystkim miękkie, wystarczy odrobina wody by przenieść kolor na pędzel, a nawet bez problemu pomalujemy nimi na sucho.
Poniższe zdjęcie przedstawia swatche poszczególnych kolorów nałożone na palce na sucho.
Sami zobaczcie jakie są intensywne...


Jedyne co...
trzeba uważać z kolorem turkusowym, gdyż potem z palca nawet na mokro ciężko mi go było usunąć. Dopiero dwufazówka dała radę, ale też nie tak lekko.

Sklep Folaroni posiada w swojej ofercie jeszcze 7 innych kolorów, które mam w planach zakupić, ponieważ podbiły moje serce niesamowicie!!!

W wolnej chwili postaram się stworzyć jakieś kolorowe makijaże przy użyciu tych farbek.



1 komentarz:

Będzie mi miło przeczytać od Ciebie komentarz.
Nie wahaj się go zostawić ;-)
Na Twoje pytanie odpowiadam tutaj; a na moje odpowiadaj u siebie.