wtorek, 30 października 2012

Makijaż Dnia - MUSZTARDOWY ZAWRÓT GŁOWY


Witajcie Dziewczyny!!!

W ostatnim, wrześniowym zamówieniu u Agi, zakupiłam farby wodne firmy MAP i postanowiłam wykorzystać je do dzisiejszego makijażu...




na początek zakupiłam dwa kolory: złoty (F20) i zielony (F33).
i już czuję, że na tym się nie skończy...
Farbka złota ma odcień zbliżony do modnego w tym sezonie koloru musztardy... mój ulubiony!



 Kosmetyki:

farba wodna F20 Atelier
farba wodna F33 Atelier
złoty cień Kryolan z paletki Mexico City
czarny cień Ben Nye
Satin Powder Kryolan White Gold
czarna kredka na linię wodną






2 komentarze:

  1. hmmm moze coś wiecej o tych farbkach?? ciekawie wygladaja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W wolnej chwili poświęcę oddzielny post farbkom.

      Usuń

Będzie mi miło przeczytać od Ciebie komentarz.
Nie wahaj się go zostawić ;-)
Na Twoje pytanie odpowiadam tutaj; a na moje odpowiadaj u siebie.