niedziela, 24 czerwca 2012

Sesyjnie z Mają, MiaBytom i Piotrem ;-)

Kolejne spotkanie w znanym już każdemu składzie
czyli:

Fotograf: Piotr Kogut
Projektant: MiaBytom
MUA: ja

Modelka: Maja Pochciał

Jedną ze stylizacji było "kręcenie" turbana na głowie...
 

Druga stylizacja to złota suknia ślubna... coś pięknego!!!
 

oraz stylizacja wieczorowa/wizytowa
i tutaj mamy chabrową suknię
oraz długą niesamowitą suknię koralową




W pierwszej części posta pozwoliłam sobie zaprezentować portrety, 
gdzie obfotografowany został mój makijaż
chciałabym zwrócić szczególną uwagę na ramiona i dekolt modelki, 
gdzie zastosowany został satynowy puder rozświetlający DarkBeige Kryolan
 - myślę, że wiele wizażystek już ma go w swoim kuferku... jest to niesamowity kosmetyk!!!
efekt powalający!!!



druga część posta czyli całość stylizacji przygotowanych przez MiaBytom






i trzecia część... znów turban ;-)


a na koniec jakże by inaczej...
backstage z grubaskiem ;-)
 


4 komentarze:

  1. brzuszek masz już śliczny :D. I podziwiam, że nosisz pędzle na pasku, ja mimo etui z paskiem jednak za najwygodniejsze uznaję rozłożenie sobie tego etui na stole.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i wygodniejsze jest ich rozłożenie na stole, bo masz wszystko w widoku, jednak jak tego stołu nie ma, to jest bida ;-) Ja z zamkniętymi oczami sięgam po pędzle, bo mam je posegregowane w kieszonkach, jedynie śmieję się jak chce niektóre znów schować, to muszę celować w kieszonkę na czuja, bo brzuszek zasłania ;-)hihi

      Usuń
  2. brzuszek cudny:-) Ja mam identyczny pas (zresztą podejrzałam go u Ciebie) i jestem bardzo zadowolona:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;-) a pas naprawdę warty uwagi! wygodny, tani i w miarę trwały!

      Usuń

Będzie mi miło przeczytać od Ciebie komentarz.
Nie wahaj się go zostawić ;-)
Na Twoje pytanie odpowiadam tutaj; a na moje odpowiadaj u siebie.