czwartek, 12 stycznia 2012

MAKIJAŻ DNIA - Makijaż Dzienny


W najbliższym czasie przewiduję mieć mnóstwo wolnego czasu...
postanowiłam więc wzbogacić mojego bloga o prezentacje Makijaży Dnia!!!

I tak dzisiaj na delikatny początek 

Makijaż Dzienny



Jest to moja propozycja makijażu dziennego, gdzie wykorzystałam następujące kosmetyki:

baza Urban Decay
na całej powiece rozprowadziłam cień w kolorze białego matu (Atelier Ivore)
wewnętrzny kącik oka - Atelier PP21 oraz Atelier Blanc
środkowa część powieki ruchomej - Atelier Mangue
zewnętrzny kącik oka - Atelier Bistre, Atelier Brun Violet Flambe, Atelier Brun Violet Fonce
załamanie powieki oraz część nad nim - Atelier Beige Rose, Mangue, Bistre
 podkreślenie linii naturalnych rzęs - Atelier Noir - w celu zagęszczenia rzęs
linia wodna - Kryolan Black Kajal
rzęsy - MaxFactor 2000Calorie
pod łukiem brwiowym - Atelier PP21


ZAPRASZAM!!!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło przeczytać od Ciebie komentarz.
Nie wahaj się go zostawić ;-)
Na Twoje pytanie odpowiadam tutaj; a na moje odpowiadaj u siebie.