piątek, 3 października 2014

Płonące Złoto


Cześć!

Czasu jak zwykle mało, ale cieszę się, że mimo wszystko udaje mi się go znaleźć na bloga.

Pewnego ciepłego i słonecznego dnia
miałam okazję uczestniczyć w przygotowaniach do sesji zdjęciowej
w Studio Horyzont
gdzie fotografowała Ilona Anna Szyja
i pozowała Katarzyna Zawada

cieszę, że mogłam poraz kolejny wyżyć się artystycznie




Kasia ma cudne ciało, dlatego też sesję rozpoczęłyśmy od nagości zakrytej
a dopiero później przeszłyśmy do zdjęć beauty
Kolejny raz wykorzystałam do makijażu złote włosie anielskie
tym razem w nieco innej formie
oraz dokleiłam Kasi piękne czerwone piórka powyżej załamania górnej powieki
aby nie zakryć dość małych oczu modelki.

Aby optycznie powiększyć oczy i mocniej je otworzyć,
obniżyłam o 1mm linię dolnych rzęs
a linię wodną rozjaśniłam białą kredką.

Do makijażu oczu wykorzystałam najlepsze farby do ciała, cienie oraz gel eyeliner
firmy Make Up ATELIER Paris.
W kosmetyki te zaopatruję się głównie w sklepie MEKAM.pl w Zabrzu.














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło przeczytać od Ciebie komentarz.
Nie wahaj się go zostawić ;-)
Na Twoje pytanie odpowiadam tutaj; a na moje odpowiadaj u siebie.