piątek, 1 sierpnia 2014

Angelika u Piotra - sesja zdjęciowa


Kochani!

Jakiś czas temu miałam niezwykłą przyjemność współuczestniczyć 
przy plenerowej sesji zdjęciowej z Piotrem Kogut


Dzięki Piotrowi, który ostatnio Piotr kocha zdjęcia plenerowe,
poznaję wspaniałe mniejsca, które nas otaczają w życiu codziennym, a n aktóre jakoś nie zwracamy uwagi.
Oczywiście, miejsce do którego zabrał nas tym razem Piotr, pozostanie naszą słodką tajemnicą.

Modelka: Angelika Sz.

Makijaż dopasowałam do stylizacji, jakie modelka zabrała ze sobą.
Mocniejsze oko w szarych brązach
i usta w kolorze nude - chłodny beż
 



Druga stylizacja bardziej wieczorowa
czyli piękna koralowo czerwona sukienka
i do tego w ruch poszła czerwona konturówka do ust
a na to błyszczyk




Przy trzeciej stylizacji już nie mogłam niestety uczestniczyć...



Zdjęcie jak z pięknego czasopisma!!! Osobiście jestem nim zachwycona!


Oczywiście zdjęć "od kuchni" nie może zabraknąć!





Dziękuję za piękną sesję!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło przeczytać od Ciebie komentarz.
Nie wahaj się go zostawić ;-)
Na Twoje pytanie odpowiadam tutaj; a na moje odpowiadaj u siebie.