wtorek, 10 stycznia 2012

SIGMA Brushes - pędzle profesjonalne


Teraz mogę powiedzieć, że pod względem pędzli czuję się zaspokojona...

Dziś stałam się szczęśliwą posiadaczką profesjonalnych pędzli z firmy Sigma Beauty
a w nim bardzo wysokiej jakości pędzle w tubie...
a to wszystko w kolorze purpury - jest to kolekcja "Make Me UP"

Bardzo mi zależało na tubie, gdyż często gęsto, podczas wykonywania makijażu w domu klientki, kładę nieopatrznie używane pędzle między rozłożonymi kosmetykami i potem muszę szukać konkretnego pędzla;
tuba powinna rozwiązać mój problem, gdyż do niej będę wrzucać pędzle używane, zajmie mi to jednocześnie o wiele mniej miejsca i też nie będę musiała wkładać brudnych pędzli do czystych, co zapewne będzie bardziej higieniczne.

jako całość prezentują się tak:


Jest to zestaw 12 profesjonalnych pędzli do makijażu

włosie pędzli Sigma jest bardzo miękkie, milutkie i elastyczne oraz przede wszystkim trwałe; 
można tymi pędzlami malować osoby nawet o wrażliwej skórze, gdyż włosie nie kuje i jest bardzo przyjemne dla delikatnej skóry wokół oczu...
dla mnie te pędzle, obok Kozłowskiego, są najlepsze!!!

Posiadam już kilka pojedynczych pędzli Sigma, ale w pracy kilka egzemplarzy tego samego pędzla często się przydaje.
Bardzo miło jest mi słyszeć od klientek "ależ ma Pani mięciutkie pędzle", "tak przyjemnych pędzli jeszcze nie czułam na sobie" itp.

Już w najbliższy piątek oraz sobotę będę działać serią purpurową!!!

Pędzle przeznaczone do twarzy:

oraz do oczu:

W zestawie znajdują się:

F30 - Large Powder Brush
F50 - Duo Fibre
F40 - Large Angeled Contour
F60 - Foundation Brush
F70 - Concealer

E60 - Large Shader
E55 - Eye Shading
E70 - Medium Angeled Shading
E40 - Tapered Blending
E30 - Pencil
E65 - Small Angle
E05 - Eye Liner
oraz gratisowy pędzelek do blendowania (bardzo popularny zresztą) E25


Niebawem recenzje pędzli do powiek!!!
ZAPRASZAM!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło przeczytać od Ciebie komentarz.
Nie wahaj się go zostawić ;-)
Na Twoje pytanie odpowiadam tutaj; a na moje odpowiadaj u siebie.