poniedziałek, 16 stycznia 2012

PROSTO PROSTO ... i do celu...


W dzisiejszym poście podzielę się niedawną sesją
z Dominiką (modelka), 
Adamem Duraj (fotograf)
oraz Danielem Dziembowskim (fryzjer)

Super ekipa, wesoła, zwariowana, postrzelona... śmiechu co nie miara!!!
do tego ja załapałam sie przed obiektyw z moimi pędzelkami ale na efekty z moją osobą trzeb ajeszcze chwilkę poczekać...

tymczasem Dominika...
super dziewczyna, bardzo miła, sympatyczna, wesoła
śliczna z zadbaną cerą i magnetyzującym spojrzeniem...




Makijaż głównie na cieniach MAC
delikatny, podkreślający delikatna urodę modelki


rozświetlenie na policzku uzyskane dzięki satynowemu pudrowi sypkiemu Kryolan


doklejone sztuczne rzęsy na pasku, mocniejsze podkreślenie makijażu oraz biała kredka w linii wodnej firmy NYX milk


nieco poważniejsze spojrzenie... super!!! oczu oderwać nie można od tego spojrzenia!


a potem już można było boki zrywać...


Bardzo mile wspominam tą sesję i zapewne jeszcze nie raz spotkamy się w takim samym bądź podobnym składzie.


SERDECZNIE ZAPRASZAM!!!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło przeczytać od Ciebie komentarz.
Nie wahaj się go zostawić ;-)
Na Twoje pytanie odpowiadam tutaj; a na moje odpowiadaj u siebie.