czwartek, 15 września 2011

ZIELENIE - makijaż dla WIOSNY

W wolnych chwilach postaram się prezentować moje makijaże oraz swatche wykorzystanych produktów.
Zachęcam do oglądania i obserwowania mojego bloga.

Dzisiaj prezentuję makijaż w kolorach zieleni, żółci, złota... 
makijaż będzie pięknie prezentował się na Paniach o typie urody WIOSNA.







Zdjęcia bez obróbki graficznej!!!

Do wykonania tego makijażu wybrałam:

cienie Atelier z paletki T08
oraz cień MAC - chrome yellow
czarna kredka Atelier nr 01
tusz do rzęs MaxFactor 2000 callorie
swatche cieni wykorzystanych do makijażu


 ponieważ nie posiadam całej paletki T08, prezentuję tylko wybrane cienie



A dla osób, które preferują cienie firmy MAC coś miłego!!!


swatche porównanych cieni MAC i Atelier



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło przeczytać od Ciebie komentarz.
Nie wahaj się go zostawić ;-)
Na Twoje pytanie odpowiadam tutaj; a na moje odpowiadaj u siebie.