wtorek, 6 września 2011

EVOLUTION VISION alfaparf milano 2011


 Pewnego pięknego, słonecznego dnia wraz z Robertem Wypychem, Elą (fryzjerka), Martą (modelką) i becapri (fotografem) wzięliśmy udział w półfinałach konkursu EVOLUTION VISION alfaparf milano 2011, które odbyły się w Katowicach.

Konkurs trwał 3godziny i w tym czasie trzeba było zrobić odlotową fryzurę, profesjonalny makijaż i zadbać o całokształt stylizacji, czyli odpowiednio ubrać modelkę.
Robert i Ela spotkali się z Martą dzień wcześniej w celu zafarbowania włosów na czarno i zrobienia jednego pasma włosów na kolor fioletowy.

Makijaż wykonałam głównie na kosmetykach firmy Make Up Atelier Paris - moja ulubiona firma;

na twarz nałożyłam podkłady UF Kryolan - fajnie sprawdzają się na sesjach zdjęciowych, gdzie nie jest wymagana trwałość;


Działo się wiele... 


...było wesoło...
 

...czasem chciało się ziewać...


...a nawet chyba spać...


Makijaż wykonałam także w kolorach fioletu cieniami artystycznymi Make Up Atelier Paris, dopasowując go do fioletowego pasma włosów, pięknie to komponowało się z urodą modelki Marty, której ciężko było przyzwyczaić się do nowego koloru włosów. 





Gdy makijaż oka był już prawie skończony, pozostało wymodelować twarz modelki...
przykleić  długie czarne rzęsy i pomalować usta na czerwono...



A oto efekty końcowe...




A na zakończenie to, co lubię najbardziej...
ZDJĘCIA PAMIĄTKOWE



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło przeczytać od Ciebie komentarz.
Nie wahaj się go zostawić ;-)
Na Twoje pytanie odpowiadam tutaj; a na moje odpowiadaj u siebie.