poniedziałek, 24 lutego 2014

BECAPRI - Makijaż Ślubny 2013 - Natalia


Witam Was bardzo Serdecznie!

Dziś spotkała mnie niezwykła radość z otrzymania tych oto zdjęć, gdyż niezwykle miło wspominam ten dzień. Podczas przygotowań było niesamowicie wesoło!
Dziękuję!

Przepiękna Pani Młoda Natalia B.
oraz 
Fotograf: Tomasz Konopka

Pani Natalia zdecydowała się na makijaż delikatny w odcieniach cukierkowego różu wraz z delikatnym przydymieniem zewnętrznego kącika oka.
Makijaż wykonany metodą ołówkową czarną kredką firmy LaCordi oraz cieni mojej uwielbianej firmy Make Up Atelier Paris.
W ostatniej chwili zdecydowałyśmy się na zagęszczenie rzęs przyklejeniem kępek sztucznych rzęs.















Czyż Pani Młoda nie wygląda pięknie?!!!

Korzystając z okazji chciałam życzyć Młodej Parze dużo Szczęścia na Nowej Drodze Życia
oraz wiele radości i pogody ducha.
Czuję się niezwykle zaszczycona mogąc w tym dniu uczestniczyć w przygotowaniach Pani Natalii do Ślubu!











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło przeczytać od Ciebie komentarz.
Nie wahaj się go zostawić ;-)
Na Twoje pytanie odpowiadam tutaj; a na moje odpowiadaj u siebie.