piątek, 13 lipca 2012

MAKIJAŻ WIECZOROWY - propozycje dwie ;-)


Dzisiaj zaprezentuję dwie wersje makijażu wieczorowego...
ale może to także być propozycja makijażu ślubnego dla odważnych!!!


wersja pierwsza - złoto z brązem:
górną i dolną linię rzęs obrysowałam czarną kredką, którą przy pomocy pędzelka roztarłam
na to nałożyłam czarny cień na ruchomej górnej powiece
na wewnętrzny kącik oka nałożyłam pudrowy cień Atelier Extra Bright
następnie za nim cień pastelowy Atelier złoty
następnie cień artystyczny Atelier Bistre
w załamaniu górnej powieki cienie MAC w odcieniach: Mulled Cider, Brown Down i Mystery
pod łukiem brwiowym cień Atelier T011



wersja druga - złoto z fioletem:
na uprzednio nałożony brąz nałożyłam cień w kolorze  ciemnego fioletu
oraz zaaplikowałam go także na dolnej powiece



Zapraszam do obserwowania...
będzie troszkę nowości!!!

3 komentarze:

  1. lubię takie połączenia złota z brązem, przy moich zielonych oczach to się zawsze sprawdza nawet jako makijaż dzienny (jak się nosi okulary to można poszaleć :D).

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne makijaże:) takie powieki lubie malować najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło przeczytać od Ciebie komentarz.
Nie wahaj się go zostawić ;-)
Na Twoje pytanie odpowiadam tutaj; a na moje odpowiadaj u siebie.