czwartek, 24 maja 2012

Ślubnie z MIA Bytom... Justyna Bedronka


Nie pierwsze i nie ostatnie owocne spotkanie z MIA Bytom Atelier Ślubno-taneczne
fotografował Piotr Kogut
pozowała Justyna Bedronka

zaczęliśmy od ślubniaków...

klasycznie zacznę od prezentacji mojej propozycji kolorowego makijażu dla odważnych
podobny makijaż miałam przyjemność wykonać kilka dni temu
niebawem spodziewam się zdjęć, ale to inna bajka..

teraz sesja i cudowna Justyna Bedronka









nowa niepowtarzalna suknia ślubna łącząca w sobie styl sukni ślubnej i tanecznej... 
sami popatrzcie...
gdybym mogła, to sama bym sobie taka kazała uszyć!!!




... czyli najpierw ślubnie...
... potem delikatnie i subtelnie...




następna stylizacja była już odważniejsza...




 Justyna ma niesamowitą urodę, zmienia się jak kameleon...
co stylizacja, co makijaż...
to zupełnie inna twarz!!!



3 komentarze:

  1. Musze przyznać, że bardzo fajny blog:)) Makijaże śliczne. Będę zaglądała częściej;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. na 1 zdjeciu co to za rzeski gdzie dostepne? Od dawna ich szukam!! a drugi raz dopiero widze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam je od dość dawna i nie pamiętam gdzie kupowałam, tzn pamiętam tylko, że w jakimś sklepie internetowym (na pewno nie allegro). Jeśli uda mi się je znaleźć, podam konkretne namiary.

      Usuń

Będzie mi miło przeczytać od Ciebie komentarz.
Nie wahaj się go zostawić ;-)
Na Twoje pytanie odpowiadam tutaj; a na moje odpowiadaj u siebie.