wtorek, 27 marca 2012

Pędzle do cieni cz.1 - KOZŁOWSKI - pędzle dla profesjonalistów

Wiem, wiem, wiem...
obiecywałam tego posta dość długo..
no cóż... nie mam nic na swoje usprawiedliwienie...
no... może poza tym, że głowiłam się nad sensownym podziałem tego typu pędzli, gdyż ostatnio jednej bardzo sympatycznej osobie zachciało się liczyć moje pędzle...
okazuje się, że mam 107szt a do tego ok. 10szt pędzli do podkładów...
no właśnie... i to był zgryz jaką zrobić segregację...
wpadłam więc na pomysł, że podzielę je wg posiadanych przeze mnie firm, zaczynając od najlepszych...

tym sposobem na miejsce 1. wystąpiły pędzle Kozłowskiego...
pędzle te posiadam już ok 3lat i nie wypadł ani jeden włosek, są wciąż jak nowe.
Niektóre pędzle mogą mieć nieco inne oznaczenia niż na stronie producenta, ale to za sprawą zakupu ich w zestawie. Potem było już pojedyncze dokupywanie...

SERIA CB631

miękkie naturalne włosie pony
do modelowania, blendowania, zalecane do jasnych cieni
większe rozmiary do nakładania cieni na całą powiekę

rozmiar 12




rozmiar 10



rozmiar 8



rozmiar 6






SERIA CB329

niezwykle sprężyste, najwyższej jakości włosie czerwonej kuny
idealne do nakładania i rozcierania cieni
kształt kociego języczka


rozmiar 8



rozmiar 6




SERIA 633

pędzle typu kulka
włosie czerwonej kuny - jest najlepsze - miękkie i sprężyste
idealne do precyzyjnego nakładania cieni


rozmiar 8


rozmiar 6



Zapraszam także do obserwowania, gdyż w następnych postach będą także pędzle do eyelinerów w żelu, w kamieniu, do ust i wiele innych przydatnych do pracy...


Mam nadzieję, że dla wielu z Was będzie to ciekawa lektura...


2 komentarze:

Będzie mi miło przeczytać od Ciebie komentarz.
Nie wahaj się go zostawić ;-)
Na Twoje pytanie odpowiadam tutaj; a na moje odpowiadaj u siebie.